23. března 2015

Omluva + informace

Zdravím všechny čtenáře mého blogu!
Já vím, že je tu poslední dobou dost pusto. Jo, to je, ale mám dobré zdůvodnění mé neaktivity.


Za prvé: škola

Co si budeme nalhávat, blíží se čtvrtletí a všichni se ještě víc zbláznili. Takže abychom toho neměli málo, tak nám přidávají učitelé ke zkoušení i písemky. Hodně písemek. -_- K tomu pár čtvtletek. A já nechci kašlat na školu, protože jsem opravdu tvrdě pracovala, abych se na ní dostala (zní to jako klišé, ale je to tak), takže to teď nechci vzdát. Ano, jsem puntičkářka.

Za druhé: nemoc

Poslední dobou jsem byla často nemocná. Buď to byla laryngitida, nebo mě bolelo v krku kvůli alergii, nebo to byl nedostatek hořčíku. Momentálně mám kašel a nikdo z doktorů, u kterých jsem byla, se nemůže shodnout, co je příčina. K tomu mi našli málo hořčíku (měla jsem stavy, kdy se mi špatně dýchalo), ale nevadí! - doplněno injekcemi hořčíku (*nejlepší je, když vám je píchají do žíly!* ironie).

Za třetí: rodina

Troufám si říct, že mám opravdu velkou rodinu. No a my jsme ten typ rodiny, který slaví svátky a narozeniny. A hodně členů naší rodiny mělo svátek či narozeniny v lednu, únoru a bude mít v březnu (zítra má narozky můj brácha). Tím pádem celou (já vstávám kolem desáté :D) sobotu strávím slavením a v neděli doháním učení a píšu úkoly.

Za čtvrté: kamarádi

Páteční odpoledne trávím s kámoškama. V čajovně. Minulý pátek jsme byly v obchoďáku. Když nám odpadne hodina, tak většinou skončíme v čajovně. A odpoledne kecáme na FB. (mimochodem, na facebooku jsem častěji než na blogu, přidám sem tam nějaký příspěvek, kdyby vás to zajímalo :))

Za páté: práce

Nemám práci ve smyslu "Práce", ale jedna se tak pomalu rýsuje, na tento týden bych si chtěla domluvit pohovor. V pátek 28.3. jdu pomáhat na Noc s Andersenem. Docela se těším, protože v loni to byla docela sranda.


"Opatření"

Dala jsem si předsevzetí, že na blog aspoň jednou za týden něco napíšu. Zrovna teď čtu asi tři knížky najednou, stíhám po večerech háčkovat (sice usínám s háčkem v ruce, ale aspoň se trochu odreagovávám) a studuju knížku od Metafory Dobře jíst, lépe se cítit. Připravuji na to dokonce foto recenzi. A mám v plánu si jít koupit vlnu, abych mohla udělat foto recenzi i na další recenzní výtisky. V plánu mám i změnu vzhledu blogu a změnu vzhledu článků. No, uvidíme. 

Ale teď opravdu nemám čas na to, abych tzv. obíhala spřátelené blogy. Proto ruším SB/Affs a nabízím jim alternativu oblíbených blogů. Na jejich blogy bych nechodila tak často, jak mají napsáno v podmínkách, ale občas bych se na jejich blogu ukázala a okomentovala bych nějaký ten článek.

Blog by měl oslavit 18.5. svoje první narozeniny. Uvidím, co se dá udělat, a jestli se mi podaří uspořádat nějakou tu soutěž. (popřípadě, má s tím někdo zkušenosti? Prosím, piště do komentářů).

Otázky piště do komentářů, děkuji. :)

S přáním hezkého dne

Lissa

1 komentář:

  1. Ahoj, jsem ráda, že jsi zpět. Zatímco jsi tu nebyla, tak u mě probíhala kontrola Affs. Jestli chceš, můžeš se dodatečně zapsat :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)