23. října 2014

Liebster Award Tag

Co mám dělat:
·         Napsat 11 faktů o sobě
·         Odpovědět na 11 otázek od Laury
·         Nominovat dalších 11 blogerů a vymyslet jim otázky

11 faktů o mně:
  1. Mám různé hudební styly – od AC/DC, Nickelback, Florence and The Machine, Lanu Del Rey až po jazz a swing.
  2. Bydlím na vesnici.
  3. Chodím na gymnáziu.
  4. Miluji čtení.
  5. Ruční práce, fotografování a psaní jsou mými dalšími koníčky.
  6. Miluji klasickou četbu.
  7. Chtěla bych být právničkou.
  8. Strašně ráda cestuji.
  9. Jsem dobrovolnicí v knihovně.
  10. Ráda bych jednou vydala knížku.
  11. Pořád hledám svého pana Darcyho.


Máš nějaký zlozvyk?
Ehm... Já mám děsný knižní zlozvyk - je to neovladatelná přelistovat na poslední stranu a přečíst si konec. Dál mám tendence přeskakovat stránky.
Aká je tvoja obľúbená krajina?
Krajina? Nevím, jak je to myšleno. My hodně cestujeme a za tu dobu mi přirostlo k srdci moře. To se změnilo tento srpen, když jsem stála na hoře v nadmořské hladině 2 000 metrů, všude kolem je slyšet zvonění kravských zvonců a pod vámi si rozprostírá krajina. Když jsem to viděla, přeběhl mi mráz po zádech a přišlo mi to jako to nejúžasnější věc v mém životě.
Si závislá na Facebooku?
Jak se to vezme. Já používám Facebook jako komunikaci s ostatními lidmi ze třídy – úkoly atd.
Aká vôňa je ti najpríjemnejšia?
Moje nejoblíbenější květina – levandule. Její vůně mě vždycky hodí do pohody.
Si lenivá či usilovná?
Jsem moc puníčkářská, takže usilovná. =D
Pokladáš lásku za najväčší životný úspech?
Bohužel jsem ještě toho pravého nenašla, ale ano. Svoji rodinu, kterou mám moc ráda, považuji za největší úspěch. J
Skúsila ste niekedy ochutnať niečo exotické ? Ak áno čoto bolo?
Ne.
Biele či červené ruže?
Oboje.
Videla si všetky diely Harryho Pottera ?
Ne, poslední tři filmy jsem neviděla.
Akú kombináciu farieb najradšej nosíš?
Tmavé kalhoty a světlé trička. Ale nejraději černá-modrá nebo modrá-růžová.
Rada odpovedáš na takéto otázky?
Jo. J

11. otázek: 
  1. Čteš ráda? Jestli ano, jaký žánr?
  2. Co pro tebe znamená hudba?
  3. Půjčuješ si knížky z knihovny?
  4. Jaké je tvoje nejoblíbenější země?
  5. Salát nebo steak?
  6. Rozumíš si s matikou?
  7. Tvůj sen?
  8. Máš Instagram?
  9. Tvoje závislost?
  10. Tvoje nejoblíbenější květina?
  11. Zkoušel/a jsi dobrovolnictví? Láká Tě to?

5 komentářů:

  1. Pěkný tag :) už jsem ho jednou dělala, ale udělám ho znovu :) Moc děkuju za nominaci :)
    Pěkné odpovědi .) Máme pár věcí stejných :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ééé, koukám, že jsem nominovaná :D Rozhodně mi to nevadí, pokusím se s TAGem poprat nejdřív :D
    A máš pěkné odpovědi, třeba hned první otázka a tvoje odpověď. Plně s tebou musím souhlasit, častokrát si přečtu konec knihy. Áááá -_-

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný tag :) Taky mám zlozvyk podívat se na konec knihy, ale vždycky se snažím udržet se, a nepodívat se :) A levandule je taky má oblíbená a možná ještě máta :)

    OdpovědětVymazat
  4. No, uvidím jestli se zúčastním, už jsem tenhle tag dělala také tisíckrát. :D Tvé otázky jsou zajímavé, takže možná...
    Levanduli mám také ráda! :) A měla bych na tebe ještě jednu otázku: když jsi neviděla, četla jsi Harryho? :D :) Jinak pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za nominaci, tvoje otázky se mi líbí, takže TAG ráda vyplním:)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)