23. července 2014

Lissa píše - prázdninový speciál (2)


Předtím, než začnu, bych vás chtěla požádat, zda-li byste byli tak hodní a vyplnili mi dotazník, který se nachází nahoře v menu - jedna ze "záložek". Sarkastická poznámka - dá se snadno přehlédnout pro jeho krátký název. Kdyby někdo nenašel, tak vyplnit ho můžete na této adrese.


Je středeční odpoledne a já zase hledám čas na napsání blogu. Přes víkend ho bylo jen tolik, abych rychle publikovala připravené články na EXTRA týden. Upřesnění "tolik" - přespávali u nás bratranci, samozřejmě měli jsme pro ně nachystaný program.

V pátek k večeru jsme byli v herním středisku, či jak to označit, jeli jsme na pizzu a procházeli hračkářství. V sobotu jsme byli na rybách. Strašně moc se jim líbilo, když brácha chytal ryby na školní (opravdu netuším, jak to značili, ale něco v tom smyslu, že tam mají i tzv. plevelné ryby, které by se měly po vylovení odnést domů) rybníku, kde chytal jednu rybu za druhou. Na oběd k našemu zklamání nebyl smažený kapr. Ale řízek taky není špatný ;-). Odpoledne jsme jeli na koně. Pro mě, která na koni nikdy neseděla a má z něho velký respekt, to byl opravdu zážitek. Ještě, když se paní, která vedla koně, bavila s druhou paní vedoucího druhého koně (pozn.: ten vypadal jako Jurášek z Popelky) baví o tom, že má poslední dobou štěstí na klienty, že z toho koně spadla jenom jedna paní a to hned dvakrát za sebou. Ano, to vám dodá tolik síly držet se a nepouštět. Večer jsme chodili stesku odvahy Po stopách Jeníčka a Mařenky. Moje maminka je opravdu hodně kreativní (a zkrátka úžasná). Nakonec v neděli ráno jsme zase byli na rybách, na tom stejném rybníku. Tolik k zpřesnění "tolik".

A moje maličkost? Týden se přehoupl přes půlku a já se divím, že z prázdnin za chvíli zbude jen měsíc. Všechno to nějak rychle utíká. O to víc důvod užívat si je na plno. Pondělí začalo normálně. Nechtělo se mi vstát a já ležela a v duchu si přála, aby nezazvonil budík. Všechno bylo v pohodě, když jsem vstala. To už jsem se nějak probudila, všechno OK. Ale teď nastávala otázka, jak nacpu svoje věci do bráchové brašny. Abyste to pochopili - brácha si půjčil můj batoh na rybářský tábor. A nabídl mi svoji brašnu, která se mi zdála celkem dobrá. Tak jsem to tam nacpala, hodila si ji přes rameno, ušla těch nějakých 10 minut k zastávce a řekla, že přes rameno to nemůžu nosit. Za a) se mi vyhrnula sukně a ta taška mě škrábala, za b) bylo to najednou tak strašně těžké. =/ Takže taštičku do ručičky a hezky ťapat. No, jela jsem si něco zařídit před knihovnou, a dostala na tramvajové zastávce geniální nápad. Vysvětlím vám ho na následujícím obrázku:

Ona se míjí zastávka A a s B a jejich jediná společná zastávka je Zastávka A,B. Můj inteligentní nápad byl, že nasednu na A, vystoupím na zastávce A a B a přesednu na B. Všechno se zdálo být v pořádku. Dokonce B jela před nama. Ale jak naše tramvaj zastavila a otevřela dveře, já jsem utíkala a už viděla, jak B zavírá dveře. Tak jsem se snažila vecpat i s bráchovou brašnou. Šikovně jsem spadla na schodech. Samí gentlemani byli okolo mě a nikdo mi nepomohl. Vypadala jsem jenom "au" a snažila se vstát. Ještě jsem si položila baršnu na zem vedle chlápkovi - jasně, 30 cm mezi nima - ale jak se uviděla, že se na mě škaredě dívá, raději jsem se přesunula.

A v úterý? Úžasný den. Zaspala jsem, vylilo se mi do brašny pití, které jsem vysušila ručníkem -brácha si ho tam zapomněl -_- -, potom se mi vylila i moje svačina, meloun, takže jsem sušila ještě meloun. Pak jsem se s mamkou špatně dohodla a místo 14:30 jsem dom přijela 15:30, hodina sem, hodina tam... Jediná pozitivní věc je, že jsme koupili na nákupech, po tolika vyzkoušených šatech na taneční, nakonec jsme koupili jenom tričko k sukni... =/, značkový batoh za normální cenu. Výhra.

Dneska jsem potkávala všude svoje (ex)spolužáky. Můj exspolužák se mnou jel ráno autobusem a tramvají. Tímto ho ještě jednou zdravím, protože vím, že čte můj blog... =D. A spolužačku jsem potkala, když jsem na zastávce čekala na autobus. Ona čekala na kámošku, která přijela autobusem přede mnou.

Asi jsem se nepochlubila, ale byli jsme s Wolfíkem na Hvězdy nám nepřály. Byl to opravdu nádherný film, i když některé věci tam chyběly, což ale nekazilo dojem a myslím, že je to úžasný film, na který by se měl každý podívat. Ale napřed si předčtěte knížku! =D Plánovala jsem ještě jít na Na hraně zítřka s Tomem Cruisem, ale zase není čas... =/ =P Ale už jsme se s Wolfim domluvily, že půjdeme na Jestli zůstanu, na to by šla celá naše parta, co jsem tam poslouchala.

Další úžasná novinka je, že z většiny nakladatelství mě odmítli, ale... =D se dvěma se mi podařilo navázat spolupráci. A další mi poslalo, že jsem vyhrála v konkurzu o recenzi knihy. Ale o tom příště, protože pořád přemýšlím nad designem a loga budou taky "vystylovaná". =P Dobře, pořád přemýšlím, kam je dát, jestli vlevo nebo vpravo. Ale ocitnou se tu dost brzy.

Musím jít... Bohužel. Mám ještě uklidit dům a... však to znáte. ;-)

A co vy?
Jak si užíváte prázdniny?

PS: Chtěla bych se dodatečně zeptat, s kým/čím by se vám líbil design.

5 komentářů:

  1. Já si prázdniny moc neužívám, ale snad se to změní. :)
    Mě se tvůj design moc líbí. Líbilo by se mi kdybys do nového dala obrázky knížek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aspoň zažíváš nějaké dobrodružství :D Ale já nemám moc co dělat :/ Ale pozitivní na tom je že mám spoustu času na čtení :) Taky e mi tvůj design líbí :) Ten obrázek človíčka s knížkama je roztomilý :)) :D

    OdpovědětVymazat
  3. :D dobře ty :D
    Já si prázdniny užívám pracovně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Alespoň ty prázdniny nějak užíváš... tak dobrodružně :DD
    To se mi ještě nepovedlo.. Jinak prázdniny si užívám, tak že chodím ven, sedím u notebooku a čtu :) Něco s knižní náladou :3

    OdpovědětVymazat
  5. :DDD některé věci jsou fakt srandovní, i když pro tebe v těch situacích asi až tak nebyly. To s tou tramvají je super :D

    Já hvězdy právě čtu a určitě nechci vidět film dřív, než je dočtu.

    Ehm...., vím, že je to skoro dva měsíce, ale já fakt neměla čas a některé věci dávám dohromady teď. Abych ti připoměla o co jde, psala jsi mi o spřátelení blogů. Pokud to platí a můj blog tě stále zajímá, tak to ráda beru a pokud ne, tak to samozřejmě chápu :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)