15. července 2014

Youtube okénko (02)


Meme pořádané mnou. Informace můžete najít zde.


Koho jsem si vybrala: Sankalas Cz

Něco o Sankalas Cz

Dvě holky - Nagel a Mysfy, točí zábavná videa. Na svém účtě mají i TAG - Co nosím v kabelce, Mléčnou challenge nebo Valentýnský speciál. A jejich prvním videem začal (jak holky říkají - tak trochu neplánovaně) příběh. Jejich první video, kde se vám trochu přestaví, můžete shlédnout tady:


Já a Sankalas Cz

Když si potřebuju zlepšit náladu, tak si pustím jejich videa. Nejpovedenější je podle mě video Co nosím v kabelce - ten trik se mi vážně líbí. 
Znám osobně s Mysfy, ale setkala jsem se i s Nagel. Mysfy je strašně fajn kamarádka a srší vtipem i mimo kameru. Miluje zvířata - i na talíře...

Videa

1 komentář:

  1. skvělá videa! :) chtěla jsem se ještě zeptat, jak jsi to nastavila, že jsou ta videa téměř stejně široká jako text, jestli mi rozumíš? :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)