6. července 2014

Velký info článek

Zdravím všechny!
Trochu jsem si hrála v Photofilteru. A vylezly z toho bannery k projketům a meme, které chystám přes léto. Tady je menší ochutnávka všeho, co chystám přes prázdniny a co změní kabátek...

První je můj první projekt s názvem Letní čtení klasiky. Informační článek se objeví na blogu ještě dnes, jsem zvědavá, kdo se zapojí. A když nikdo, tak z toho uděláme letní meme. ;)

Tohle tu mělo být už dávno. Ale nějak jsem přes školu nestíhala to udělat. Teď jsou sice prázdniny, ale já toho využiji, ještě to trochu poupravím, a je z toho rubrika Zápisky studentky - report z brigády. Doufám, že na psaní reportu z knihovny budu mít čas - ale domluvila jsem se, že tam budu chodit jednou až dvakrát týdně.

 Konečně něco hezčího, než můj starý banner. Až budu mít chvilku čas, tak tenhle obrázek změním ve všech třech článcích.
A EXTRA týden. Zmiňovala jsem se o tom v článek, dva nazpátek. Nakonec jsem se to rozhodla udělat, ale nebyl by to celý týden, nýbrž jen 5 dní. Ještě netuším kdy, přemýšlela jsem nad příštím, popřípadě popříštím týdnu. Tak uvidíme.

Ještě mám v plánu udělat letní úklid na blogu
+ chtěla jsem vytvořit nový design
+ možná bude vylepšená kolonka SB


Chybí vám tu něco? Máte nějaké připomínky? Pište do komentářů....

1 komentář:

  1. Mně se všechny ty projekty líbí, vypadá to opravdu zajímavě... :)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)