11. července 2014

EXTRA týden - informace


Bylo rozhodnuto (hádejte kým), že se uskuteční EXTRA týden. Přemýšlela jsem, kdy by to tak mohlo být, a nejvíce se mi hodil příští týden - toť od 14. července do 20. července.

Šlo by o to, že bych každý den zveřejnila nejméně jeden článek jakéhokoliv typu. Recenze na knížky, seriály, filmy, Youtube okénko, Z návštěvy knihovny, Filmové chvilky, Zápisky studentky...

Zkrátka se nechte překvapit, co vás čeká. ;-)

Vaše Lissa

6 komentářů:

  1. Ahojky moc ráda s tebou spřátelím a omlouvám, se že píšu až teď dřív jsem se k tomu nedostala. :-)

    prosím napiš mi koho chceš na ikonku ke mě na blog děkuji.

    LussyNda
    http://dark-shadows-of-roses.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No, to je škoda, že to vyšlo na tenhle týden, protože já jsem zrovna pryč :( Ale i tak jsem zvědavá, co to bude :D

    OdpovědětVymazat
  3. Naštěstí jsem tenhle týden doma, takže na tvůj blog moc ráda zavítám :3 :D

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, tak jsem sebrala odvahu a uz spolupraci s jednim nakladatelstvim, zkus to taky, za dotaz nic nedas a nedelali kvuli tomu zadny humbuk, hned me vzali :-)

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý váš komentář. :-)